Renault Trafic 2.0 dCi 170 pk Dubbel Cabine Automaat Navi 2x Schuifdeur, Camera, Airco ECC, Trekhaak, 6-Zits

€ 26.800,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-04-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 78.284 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 170 pk Dubbel Cabine Automaat Navi 2x Schuifdeur, Camera, Airco ECC, Trekhaak, 6-Zits


€ 26.800,-

Algemeen

Bouwjaar 21-04-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 78.284 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lenferink Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Plesmanweg 11
Postcode 7602 PD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lenferink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 179 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.928 kg
Laadvermogen: 1.142 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 1.630 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 4.421 l

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Peter Knobben

U financiert deze Renault Dubbel Cabine L2H2 al vanaf 319,- per maand op basis van 25% aanbetaling of inruil, slottermijn 5.000,- en een looptijd van 72 maanden. Meerdere variabelen zijn mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.

Voor meer informatie over deze bedrijfsauto kunt u contact opnemen met:

Jeroen Hondebrink +31611958595 of Peter Knobben +31625016621 
www.lenferink.nl
pknobben@lenferink.nl
jhondebrink@lenferink.nl
De genoemde prijs is een meeneemprijs excl. BTW/BPM

U kunt kiezen voor een afleverpakket:
Pakket A €495
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Kleine beurt
Poetsen
Tenaamstelling kenteken
Pakket B €695
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Grote beurt (alle filters + olie)
Poetsen
Tenaamstelling kenteken

Bij aanschaf van een occasion bestaat de mogelijk om de auto te voorzien van 6 of 12 maanden Cargarantie mits de auto niet meer dan 180.000 km gereden heeft en niet ouder is dan 9 jaar.



Kijk voor meer occasions op www.lenferink.nl 

Optioneel bieden wij u diverse afleverpakketten.

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Lenferink Auto's BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie