Renault Trafic 2.0 dCi 150 T30 L2H1 Extra / Luxe Dubbele schuifdeur BVVB75

€ 31.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 6
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 150 T30 L2H1 Extra / Luxe Dubbele schuifdeur BVVB75


€ 31.950,-

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 6
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Vliet Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Haarbos 5
Postcode 3953 HA
Plaats Maarsbergen
Provincie
Land Nederland
Telefoon +31 (0)343 - 745823 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanvliet-bedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modelreeks: jan. 2021 - nov. 2023
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Interesse in deze zeer complete nieuwe Renault Trafic met dubbele schuifdeur? Meer weten over de mogelijkheden? Wij maken graag een persoonlijk aanbod!

Tegen meerprijs leverbaar 19 inch zwarte wielen, zwarte sidesteps

Voertuignummer BVVB75

(Nederlandse auto via Nederlandse importeur aangekocht)

Prijs bus is €31950,- excl. BTW + €1650,- excl. BTW voor wielen, sidesteps black €850,- excl. BTW, €375,- excl. BTW voor kosten afleverpakket is totaal €34725,- excl. BTW

Wij zijn dealer van Gema bedrijfswageninrichting. Indien gewenst maken wij de laadruimte functioneel voor uw onderneming. Interesse? Wij gaan graag in gesprek over de mogelijkheden !
Ook het opbouwen van eventuele accessoires kunnen wij volledig verzorgen!
Getoonde prijzen zijn exclusief BTW en BPM en exclusief kosten rijklaarmaken, leges en evt. verwijderingsbijdrage.
Vraag vrijblijvend naar onze financieringsmogelijkheden.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Van Vliet bedrijfswagens is een RDW erkend universeel Bovag bedrijf dat zich richt op de bedrijfswagenmarkt.
Wij zijn ook uitgerust voor de service en onderhoud aan uw bedrijfswagen.
Wij zijn geopend van maandag t / m vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur en zaterdag alleen aanwezig op afspraak.
Zondags gesloten! Graag tot ziens!!

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn dealer van Gema bedrijfswageninrichting. Indien gewenst maken wij de laadruimte functioneel voor uw onderneming. Interesse? Wij gaan graag in gesprek over de mogelijkheden ! Ook het opbouwen van eventuele accessoires kunnen wij volledig verzorgen!

Getoonde prijzen zijn exclusief BTW en BPM en exclusief kosten rijklaarmaken, leges en evt. verwijderingsbijdrage.

Vraag vrijblijvend naar onze financieringsmogelijkheden.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Van Vliet bedrijfswagens is een RDW erkend universeel Bovag bedrijf

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie