Bouwjaar | 29-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Peeters Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Star 44 |
Postcode | 1601 MH |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 318370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.peetersbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jan. 2021 - nov. 2023
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.824 kg
Laadvermogen: 1.246 kg
GVW: 3.070 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
CO2-uitstoot: 187 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
FINANCIAL LEASE IN 1 DAG VOOR U GEREGELD ( OOK VOOR STARTENDE ONDERNEMERS )
PEETERS BEDRIJFSWAGENS 7 DAGEN PER WEEK BEREIKBAAR OP : 0228-318370 / 06-146-71-548
SNEL RIJDEN....!!! UIT VOORRAAD LEVERBAAR
Getoonde velgen + banden, sidesteps en Frontspoiler tegen meerprijs!
= Bedrijfsinformatie =
Onze advertenties zijn met grote zorg samengesteld, op eventuele fouten of prijswijzigingen kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!