Bouwjaar | 06-12-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 129.851 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-12-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 129.851 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Vliet Vans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapelstraat 6 |
Postcode | 5317 JR |
Plaats | Nederhemert |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 440222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdvlietvans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.711 kg
Laadvermogen: 1.234 kg
GVW: 2.945 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 248 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Renault Trafic 2.0 dCi 145pk E6 Comfort, Euro 6, Airco Climatronic, Parkeersensoren, Navigatie, Camera, Led koplampen.
Onderhoudshistorie is volledig aanwezig.
Prijs €12950,- ex BTW of lease deze auto voor €248,- per maand.
Starter of zzp'er? Acceptatie zonder jaarcijfers is mogelijk.
Uw huidige bedrijfswagen Inruilen is bij ons mogelijk.
Wij Bieden u ook de mogelijkheid om de auto te leveren met garantie en onderhoud.
Heeft u vragen neem gerust contact met ons op of kom vrijblijvend langs.
Contact gegevens:
Van der Vliet Vans
Kapelstraat 6,
5317 JR Nederhemert
Tel: 0031(0)418-440222
Whatsapp: 0651674902
Email: info@vdvlietvans.nl
Website: vdvlietvans.nl
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
Deze advertentie is met zorg opgesteld, maar daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. Type-, zet- en spelfouten zijn dan ook voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!