Renault Trafic 2.0 dCi 145 T30 L2H1 Comfort // 110.000 km // AIRCO // CRUISE // NAVI // XENON // CAMERA //

€ 15.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-02-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 110.908 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 145 T30 L2H1 Comfort // 110.000 km // AIRCO // CRUISE // NAVI // XENON // CAMERA //


€ 15.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-02-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 110.908 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Centrale Alkmaar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Berenkoog 3
Postcode 1822 BH
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 3030050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentralealkmaar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - feb. 2020
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.765 kg
Laadvermogen: 1.285 kg
GVW: 3.050 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
CO2-uitstoot: 188 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Bovag garantie: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Renault Trafic altijd de controle. Deze auto uit 2020 heeft 110908 kilometer op de teller staan. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED koplampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Altijd achter zicht, nooit meer nekkramp! De achteruitrijcamera maakt het supermakkelijk. Het audiosysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. En deze auto heeft ook buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Renault Trafic Brake Assist als remondersteuning.

We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?

= Bedrijfsinformatie =

Kosten afleverinspectie met kleine beurt, nieuwe apk keuring en €295,-
Rijklaarmaakkosten-pakket inclusief onderhoud volgens fabrieksspecificatie's, nieuwe APK, Bovag 40 punten check en 12 maanden Bovag garantie €1.295,-
Let op dit zijn optionele kosten.
Het vervangen van de distributieriem (indien nodig) valt niet binnen het afleverpakket.
Inruil/financiering mogelijk.
Bezichtiging buiten openingstijden (ook op zondag en in de avondu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie