Bouwjaar | 19-11-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 39.407 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 23.985,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-11-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 39.407 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Herwers Neede |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haaksbergseweg 102 |
Postcode | 7161 BM |
Plaats | Neede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 280000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.herwers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.790 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)
Functioneel
Inhoud laadruimte: 7.750 l
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard pakket (inbegrepen): Deze occasion wordt voor de getoonde prijs afgeleverd inclusief een geldige apk, vloeistoffen controle, RDW teller rapport en tenaamstellingskosten. Tevens is de auto technisch door ons geïnspecteerd.
- Herwers Basis pakket (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een kwart tank brandstof, Gratis vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie, Herwers privilége pas en mobiliteitsgarantie, Olie verversen incl. filter indien binnen 6 maanden of 7500 km benodigd, Olie verversen incl. oliefilter indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd, Technische inspectie en vloeistof controle, Vervangen slijtagedelen indien binnen 6 maanden of 7500 km benodigd
- Herwers Plus pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een halve tank brandstof, Herwers privilege pas en mobiliteitsgarantie, Onderhoudsbeurt volgens schema indien binnen 12 maand benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangend vervoer gratis bij onderhoud of reparatie, Vervangen slijtagedelen indien binnen 12 maand of 15000 km benodigd
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
De Renault Trafic 2.0 dCi 145 T29 L2H1 Comfort EDC Automaat is een bedrijfsvoertuig dat in 2021 werd geproduceerd door Renault. Het is een variant van de Trafic-serie, die bekend staat om zijn veelzijdigheid en functionaliteit als bedrijfswagen.
De Trafic 2.0 dCi 145 verwijst naar de motorconfiguratie van de auto. Het heeft een 2,0-liter dieselmotor met common rail-injectie en een vermogen van 145 pk. Deze motor biedt een goede combinatie van kracht en brandstofefficiëntie, wat belangrijk is voor commerciële voertuigen die vaak lange afstanden afleggen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!