Renault Trafic 2.0 dCi 145 T29 L1H1 Luxe |TREKHAAK| NAVI |

€ 15.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 112.350 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 145 T29 L1H1 Luxe |TREKHAAK| NAVI |


€ 15.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 112.350 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Bedrijfswagen Garage B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Handelsweg 4
Postcode 3481 MJ
Plaats Harmelen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 407709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.debedrijfswagengarage.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021
Kleur: Blanc glacier 369

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 500 x 196 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.712 kg
Laadvermogen: 1.243 kg
GVW: 2.955 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 5.800 l

Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
De vermelde verkoopprijs is All-in, er komen dus geen extra kosten meer bij.
Wij beiden deze auto dus rijklaar aan inclusief vloeistof controle, geldige APK, tenaamstellingskosten en 3 maanden coulance garantie.

Coulance garantie is in de 1e week 100% garantie op alles want dan was hij bij levering niet goed, daarna heeft u 50/50 garantie. Mocht er dus in de eerst 3 maanden een reparatie nodig zijn dan dan delen wij de kosten 50/50, hij moet dan wel bij ons worden gerepareerd.

U kunt daarnaast kiezen voor een onderhoudsbeurt incl pechhulp voor een meerprijs van € 450,-

Garantie bieden wij als AutoCrew in samenwerking met AutoTrust aan.
Deze is er al vanaf € 205,- voor 6 maanden of € 304,- voor 12 maanden, beide met € 45,- eigen risico.
Op onze website kunt u de voorwaarden en actuele prijzen zien.

'Drive for change', zeggen ze bij Renault. En daar is deze auto een mooi voorbeeld van. Vooruitstrevende techniek én een fraaie vorm. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Voor het ware fingerspitzengefühl zorgt de audiobediening op het stuur. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwiss

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie