Bouwjaar | 12-10-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 58.763 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 24.990,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-10-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 58.763 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Muiden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg 11 |
Postcode | 1398 PN |
Plaats | Muiden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45427755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.737 kg
Laadvermogen: 1.148 kg
GVW: 2.860 kg
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
CO2-uitstoot: 153 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Renault Trafic 2.0 dCi 145 T29 L1H1 Comfort 2020 AUTOMAAT
NIEUWSTAAT!
Origineel 58.763 KM
Onderhoudshistorie inc 2 sleutels aanwezig
Volledig Renault dealer onderhouden
Luxe uitvoering!
Rijd als NIEUW!
Interieur & exterieur in zeer goede conditie
Inruil is mogelijk !
De koffie staat klaar!
Tenaamstelling op locatie
Export trailer & export met 14 dagen verzekering ter plekke mogelijk
Graag bij inruilverzoeken merk / type / kenteken / indien mogelijk foto & richtprijs aangeven alvast dank !
Wilt u de auto komen bezichtigen en/of een proefrit bel 06 45 42 77 55 dan even voor het maken van een afspraak !
Een beller is sneller, i.v.m. drukte zijn wij helaas niet te allen tijde in de gelegenheid emails te beantwoorden.
Voor meer info of het maken van een afspraak : 06 45 42 77 55
Wij werken met scherpe prijzen , waardoor wij een snel wisselende voorraad hebben.
Wij raden u aan om altijd even te bellen voordat u langs komt ,dan weet u zeker dat de auto er nog is en u niet voor een gesloten deur staat !
Aan al onze advertenties kunnen geen rechten aan worden ontleend.
GARANTIE!
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken uitsluitend op afspraak
Bezichtiging & proefrit alleen op afspraak meer info bereikbaar op : 06 45 42 77 55
Graag tot ziens!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!