Bouwjaar | 20-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 150.695 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 150.695 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Banden Outlet Koole |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 12C |
Postcode | 3244 BH |
Plaats | Nieuwe-Tonge |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16226392 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bandenoutletkoole.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 500 x 196 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.737 kg
Laadvermogen: 1.123 kg
GVW: 2.860 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Functioneel
Inhoud laadruimte: 5.800 l
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
Met zijn dynamische eigenschappen belooft deze Renault Trafic u een heleboel rijplezier. Hij is ontwikkeld op een geavanceerd onderstel en biedt altijd een veilig weggedrag. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar, voorzien van Airco, Cruise Controle & Navigatie
Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van climate control is voorzien.
Getoonde 17'' nieuwe lichtmetalen velgen tegen meerprijs.
Abgebildet sind neue 17-Zoll-Leichtmetallfelgen gegen Aufpreis.
Montré de nouvelles jantes en alliage de 17 pouces à un coût supplémentaire.
Shown 17'' new alloy wheels at extra cost.
Perfect onderhouden.
Inruil is mogelijk
Prijs €14.950,- Ex Btw
Ook met financiering mogelijk vanaf €225,- per maand
Bekijk ook onze andere advertenties.
Alle bestelwagens: nieuw & gebruikt. Bedrijfswagens zoals Citroen, Nemo, Jumper, Jumpy, Berlingo, Fiat, Doblo, Ducato, Fiorino, Scudo, Ford Transit, Custom, Connect, Courier, Transit Iveco, Daily, Hyundai, H300, Mercedes, Mercedes-Benz, Benz, Sprinter, V-klasse, Vito, Citan, Nissan, Kubistar, Primastar, NV200, NV300, NV400, Interstar, Opel, Combo, Vivaro, Movano, Peugeot, Bipper, Expert, Partner, Boxer, Renault Trafic, Reault, Master, Kangoo, Mascott, Toyota, Hiace, Volkswagen Caddy, Transporter, Crafter, LT, Multivan met grijs kenteken.
Alle bedrijfswagens met: bakwagen, dubbelecabine, dubbele cabine, glasresteel, glasrasteel, huif, dubbel lucht, laadklep, gesloten bestel, 3 zitplaatsen, laadbak, bestelwagen, bestelauto, transportwagen, transportauto, openlaadbak, meubelbak met laadklep, meubelbak, oprijwagen, 4×4, L1H1 L1H2, L2H1, L2H2, L3H2, L3H3, L4H2, L4H3, Maxi, kombi, combi, grandvolume.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!