Bouwjaar | 29-12-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 32.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Goes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anthony Fokkerstraat 77 |
Postcode | 4462 ES |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan. 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.799 kg
Laadvermogen: 1.271 kg
GVW: 3.070 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
CO2-uitstoot: 186 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Stijlvolle vormgeving en comfortabele luxe, dat is de aantrekkingskracht van een Franse auto. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 10 kilometer. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Aan alles is gedacht als het gaat om de combinatie gemak en veiligheid. Bijvoorbeeld het in- en uitstappen via de schuifdeur met z?n ruime opening. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: warmtewerend glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.
Verwende oren worden blij van het topkwaliteit audiosysteem met DAB-radio. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Met verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter is deze auto helemaal compleet.
Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Brake assist is uw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor dat u sneller stilstaat.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
= Bedrijfsinformatie =
De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de auto is EUR 995,-
Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd bij de verkoper naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties. Aan de informatie van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!