Bouwjaar | 09-08-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 74.175 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 16.795,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 74.175 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocenter Oss B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lichtstraat 21A |
Postcode | 5349 CA |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 465299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenteross.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 1.291 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
**Renault Trafic 2.0 dCi 120 L2H1**
Degelijke Renault Trafic direct leverbaar zonder afleverkosten!
- Navigatie over Apple Carplay of Android Auto
- APP Connect (Apple Carplay / Android Auto)
- Airco
- Parkeersensoren
- Bluetooth Telefoon + Audio
- 3 zits uitvoering
- Keyless Entry & Keyless Go
**Financial Lease behoort tot de mogelijkheden. Voor meer informatie graag contact opnemen met een van onze verkopers.**
= Bedrijfsinformatie =
Autocenter Oss is een bij de BOVAG aangesloten familiebedrijf waar u sinds 1995 terecht kunt voor al uw auto-gerelateerde zaken. In de afgelopen jaren hebben wij ons gespecialiseerd in de in- en verkoop van jong gebruikte occasions.
U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom.
Lees onze klanten beoordelingen: http://www.autocenteross.nl/
Type- en specificatie fouten zijn voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!