Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Comfort apk 10-2025 Pdc,Cruise,Navi,3-pers

€ 12.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-09-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 89.958 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Comfort apk 10-2025 Pdc,Cruise,Navi,3-pers


€ 12.500,-

Algemeen

Bouwjaar 20-09-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 89.958 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Neplenbroek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goorseweg 33
Postcode 7478 BB
Plaats Diepenheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfneplenbroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 1.291 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
CO2-uitstoot: 194 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

apk 10-2025

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Comfort Pdc,Cruise,Navi,3-pers Bj 2021 km 89.147

Onderscheidende opties
12Volt aansluiting
Achterspoiler
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Cruisecontrol
Derde remlicht
Getint glas
Hoofdsteunen achter
Metaalkleur
MP3 aansluiting
Multimedia systeem
Navigatie-pakket
Pack Airco Plus
Pack R-Link
Pack Securité
Pack Style
Pack Visibilité
Parkeer pakket
Radio cd speler
Radiovoorbereiding
Reservewiel
Ruimtebesparend reservewiel
Stuurbekrachtiging

Algemene gegevens

Tellerstand: 89.646 km
Carrosserievorm: Bestelauto
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Diesel
Bouwjaar: jul. 2021
Nieuw: Nee
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Kleur: Wit metallic
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: Stof
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Technische gegevens

Motorinhoud: 1.997 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 88 kW (120 PK)
Topsnelheid: 165 km/u
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Wielbasis: 350 cm
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 1.291 kg
GVW: 3.050 kg

Functionaliteit

Aantal zitplaatsen: 3
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Cabine: enkel
Lengte/hoogte: L2H1

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
BTW/Marge: excl. BTW
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 62.399 (incl. 21% BTW, incl. BPM)

Optiepakketten
Navigatie-pakket (Dab, Multimedia-voorbereiding, Navigatiesysteem full map)
Pack Airco Plus (Airco (automatisch), Binnenspiegel automatisch dimmend)
Pack R-Link (Dab, Multimedia-voorbereiding, Navigatiesysteem full map)
Pack Securité (Airbag(s) hoofd voor, Airbag(s) side voor, Airbag passagier, Bandenspanningscontrolesysteem)
Pack Style (Bumpers in carrosseriekleur, mistlampen voor adaptief)
Pack Visibilité
Parkeer pakket (Binnenspiegel automatisch dimmend)

Exterieur
Achterspoiler
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Getint glas
LED dagrijverlichting
LED koplampen
Metaalkleur
mistlampen voor adaptief
Niveauregeling automatisch
Parkeersensor achter
Zijschuifdeur rechts

Infotainme

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie