Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Comfort 120PK | Airco | 3zits | Achterdeuren

€ 14.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 93.962 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Comfort 120PK | Airco | 3zits | Achterdeuren


€ 14.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 93.962 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Neplenbroek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goorseweg 33
Postcode 7478 BB
Plaats Diepenheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfneplenbroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 1.291 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
CO2-uitstoot: 194 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

APK 11-2025

Specificaties
Merk Renault
Model Trafic
Bouwjaar 07-2021
Km. stand 93.962 Km
Kenteken 38-32-52
Motorvermogen 120 pk (88kW)
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Kleur Wit
Technische details
Wegenbelasting € 166,00 p/kw
Vermogen (pk) 120 pk
Vermogen (kW) 88 kW
Ledig gewicht 1784 kg

Opties en Extra's
0 L - 88 kW dCi Diesel Energy2-zits bijrijdersbankAandrijfslipregeling (ASR)Aandrijvingstype: FrontaandrijvingAansluiting USBABSAccu 85 AhAchterdeurenAchterdeuren zonder BeglazingAfstandsbediening Centrale DeurvergrendelingAirbag(s)AirconditioningAudioCentrale deurvergrendelingDAB+Dagrijlicht LEDEl. bedienbare ramen voorEl. verstelbare buitenspiegelsHalogeen koplampenHandsfree bluetoothHoutvloer in LaadruimteInschakelautomaat voor RijlichtInterieur filter PollenfilterKeyless entryKeyless entry/start/stopKeyless start/stopLaadruimte met rubberenmatLaadruimtescheidingswandLigplaatsMiddenarmsteun voorMistachterlichtMistlampenModelwijzigingMotor 2Parkeersensoren achterRadioRoetdeeltjesfilterSchuifdeur Laad-/passagiersruimte rechtsSchuifdeur rechtsSjorogen in Laadruimte aan de zijkantStart/stop systeemStoelen eerste zitrij: Bestuurdersstoel met ArmleuningStoelen eerste zitrij: Dubbele passagiersstoelStoelen eerste zitrij: Passagiersstoel met ArmleuningStuurbekrachtigingTransmissie 6 versnellingenTussenschot volledigVerstelbare lendesteun bestuurdersstoelVerstelbare lendesteun passagiersstoelVoorbereiding voor Electronica OpbouwVoorstoelen in hoogte verstelbaarWarmtewerend glasWeglating Keyless-EntryWegrijblokkeringWielbasis 3498 mm

= Bedrijfsinformatie =

Ook is inruil van je huidige auto mogelijk!

Wil je een auto komen bezichtigen? Laat het ons dan even weten via telefoonnummer 0547-351247 Wij zijn ook bereikbaar via WhatsApp op telefoonnummer 0614627889. Op dit nummer zijn wij ook 's avonds (tot 22.00 uur) en op zondag telefonisch bereikbaar.

WAAR INRUIL NATUURLIJK ALTIJD MOGELIJK IS,VAN UW AUTO,BOOT,CARAVAN,CAMPER,MOTOR,AANHANGER.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom alt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie