Bouwjaar | 24-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 96.352 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 14.750,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 96.352 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hendriks BV |
Contactpersoon | W. Hendrix |
Adres | Dommelsvoort 2 |
Postcode | 5437 AD |
Plaats | Beers Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 321502 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hendriksbeers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.807 kg
Laadvermogen: 1.148 kg
GVW: 2.955 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Leaseprijs: € 200 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Deze mooie Renault Trafic uit 2020 is te financieren vanaf € 200,- per maand, vraag ons naar de voorwaarden. Inruil is bij ons ook mogelijk. Deze bedrijfswagen heeft de volgende opties : en 120 PK !! Technisch is deze bedrijfswagen in orde, rijdt prima en schakelt goed. De binnen- en buitenkant zien er nog zeer goed uit. Afmetingen laadruimte : L x B X H = 2,60 X 1,65 (1,26 wielkast) X 1,40 (1,30 deur). Heeft u interesse in een van onze personen- of bedrijfswagens ? Onze voertuigen worden standaard afgeleverd met de wettelijke garantie termijn, mits anders vermeld in de advertentie. Tegen bijbetaling zijn er ook diverse aanvullende afleverpakketten beschikbaar, vraag een van onze verkopers voor meer informatie. U kunt vrijblijvend contact opnemen met een van onze verkopers via: +31(0)485-321502 / verkoop@hendriksbeers.nl / +31(0)6-30041390 -> Ook via WhatsApp te bereiken !!
= Bedrijfsinformatie =
Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld, Autobedrijf Hendriks B.V. is niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in deze advertentie verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!