Bouwjaar | 03-07-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 102.776 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-07-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 102.776 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ucars Special Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 23 |
Postcode | 6372 AK |
Plaats | Landgraaf |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 3030889 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.706 kg
Laadvermogen: 1.029 kg
GVW: 2.835 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
CO2-uitstoot: 147 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Renault TRAFIC 2.0 dCi 120 T27 120 Pk - 2020
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto is in overleg mogelijk, vraag ons naar de mogelijkheden.
Om eventuele teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid.
Heeft u vragen over deze auto of u wilt meer informatie, neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Bij ons kunt u ook terecht voor Finanacial Lease. Op al onze bedrijfswagens is in principe een Financial Lease mogelijk. Wij maken u graag een op maat gesneden aanbod. Met of zonder aanbetaling/slotsom, langlopend of kortlopend, alles kan ook voor starters, tegen heldere condities.
Disclaimer; Ondanks de grote zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden auto's besteed wordt, kan Ucars Special Cars niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele schrijf- typefouten en/of onvolkomenheden in de gegevens.
Aan de inhoud van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Ucars Special Cars / Befran Bedrijfswagens
Edisonstraat 23
6372AK Landgraaf
Afd. verkoop: +31(0) 45 545 1193
Afd. werkplaats : +31(0) 45 3030 889
Whatsapp: +31(0) 631 211 605
E-mail: info@ucars.nl
www.ucars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!