Renault Trafic 2.0 dCi 120 pk L2 Keyless entry/ carkit/ PDC/ 3 pers.

€ 13.944,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 119.779 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 120 pk L2 Keyless entry/ carkit/ PDC/ 3 pers.


€ 13.944,-

Algemeen

Bouwjaar 2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 119.779 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Hurk Bedrijfswagens B.V.
Contactpersoon Roland van den Hurk
Adres Kanaaldijk Z.W. 7b
Postcode 5706 LD
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 536652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdhurk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.859 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Schadeopmerkingen: Datum proefrit: 23-10-2024 Tellerstand proefrit: 119.770km Airco werkend? ja , 4,3 graden Onderhoudshistorie: onbekend Datum laatste onderhoud: 21-06-2023 Km stand laatste onderhoud: 41.550km Datum distributie vervangen: Kilometerstand distributie vervangen: Banden: Bandenmaat: 215/65-R16 109/107T All-season Profieldiepte: LV: 3,6 RV: 3,7 LA: 4,3 RA: 3,4 RES: 8.5
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Renault Trafic 2.0 dCi 120 pk L2.

Deze Trafic is voorzien van o.a.

- 270 Graden draaibare achterdeuren
- Airco
- Laadvloer
- Betimmering
- Radio
- Keyless start
- Airbag bestuurder en bijrijder
- Etc

2 sleutels aanwezig

Kortom een fijne bedrijfswagen voor uw dagelijkse werkzaamheden.

.

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.

Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.

Met een grote voorraad, Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.

App, mail, bel of kom langs voor een kennismaking.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie