Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 25.968 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 22.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 25.968 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bedrijfswagencentrum HW |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Thomas Edisonstraat 3a |
Postcode | 3284 WD |
Plaats | Zuid-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 579440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bedrijfswagencentrumhw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.762 kg
Laadvermogen: 1.148 kg
GVW: 3.010 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Vraag ons naar de details, voertuig rijdt als demo, km.stand kan iets oplopen.
Prijzen zijn rijklaar exclusief BTW
Uitgevoerd met o.a.
-Cruise-control
-Airco
-Trekhaak
-bijrijdersbank
-Easy-link Multimedia Systeem
-8-inch scherm voor o.a. Apple-Carplay - Android Auto
-DAB+
-Pack Vision
-Beschermstrip alu achterbumper
-Laadvloer 9mm. betonplex grijs
-Zijwandbekleding grijs
-extra sjorogen
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn Bovag lid en gespecialiseerd in de verkoop van nieuwe- en gebruikte bedrijfswagens tot 7,5ton GVW.
-Merkonafhankelijk
-Inkoop
-Verkoop
-Verhuur en Shortlease
-Financial- en Operational Lease
-VNA-gecertificeerd
Neem contact op met onze bedrijfswagenspecialist Richard Both, bereikbaar via 06-27050444 tot 18.00 uur.
Zondag gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!