Bouwjaar | 14-06-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autozenter Schagen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Fok 8 |
Postcode | 1742 PD |
Plaats | Schagen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)224 - 216464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Modelcode: M9Rg5
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 1.109 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 1.630 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 13-06-2026
Garantielabels: Renault Top Occasion (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (inbegrepen): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Deze ongebruikte (hij heeft nog niet gereden maar is wel juni 2024 geregistreerd) Trafic hebben we uit Hongarije gehaald. Een wel zeer complete uitvoering met af fabriek een indrukwekkende lijst aan uitrusting en opties. De krachtigste 2.0 dCi motor met 170 pk gecombineerd met de zeer snel, stil en soepel schakelende EDC (Efficient Dual Clutch) automaat zorgt voor een zeer comfortabele auto. De luxe dubbele cabine heeft bij alle stoelen armleuningen is voorzien van hemel en verlichting. Hij is voorzien van adaptieve cruise control, Active Emergency Braking system, in hoogte verstelbare en verwarmbare voorstoelen, elektronisch geregelde airco (climat control), keyless entry voor volledig handsfree te openen, starten en sluiten van de auto, automatisch dimmende binnenspiegel, zijschuifdeuren links én rechts (is inmiddels niet meer leverbaar!) met schuiframen, achterportieren met ramen, wisser en verwarming, buiten diverse delen in kleur gespoten, privacy glas, inductielader voor de telefoon, draadloos Apple Carplay / Android Auto, regen- en lichtsensor en natuurlijk de Highland grijze metallic lak. Wij hebben deze auto voorzien van een trekhaak, glasslook panelen op het laadruimte deel, sidebars gepolijs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!