Bouwjaar | 01-07-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 6 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 6 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bedrijfswagens Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sluitersdijk 32 |
Postcode | 7554 PG |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5360145 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bedrijfswagens-twente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Cabine: dubbel
Referentienummer: VF1FL000173011632
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.940 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 565 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
De prijs van deze bedrijfswagen is excl. BTW en BPM. (OHNE MWST!)
Ondernemers en Mindervalide kunnen in aanmerking
komen voor een doorschuifregeling van de BPM.
Deze auto is reeds voorzien van een Dubbele cabine!
Ook te leveren als:
*Grijskenteken enkele cabine.
*Grijs kenteken rolstoel aangepast.
*Geel kenteken 7-8 of 9 persoons uitvoering.
= Bedrijfsinformatie =
NIET DE AUTO DIE U ZOEKT?
Bedrijfswagens Twente is constant bezig zijn voorraad op peil te houden. Nieuw bestelde bedrijfsauto's of auto's welke net zijn binnen gekomen staan nog niet geadverteerd op onze website.
Voor de meest actuele voorraad status bezoekt u onze website www.bedrijfswagens-twente.nl/occasions of neem contact op met onze bedrijfswagenadviseurs Tel: 053-5360145 .
Voor onze voorraad auto's zijn de volgende afleverpakketten mogelijk:
Afleverpakket Basis € 395,- excl. btw
Afleverpakket Plus € 695,- excl. btw
Afleverpakket Premium € 895,- excl. btw
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Algemene voorwaarden www.bedrijfswagens-twente.nl/over-ons
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!