Renault Trafic 2.0 Blue dCi 150 T30 L2H1 Start | Trekhaak | Camera | Airco | Parkeersensoren | Stoelverwarming

€ 28.700,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dCi 150 T30 L2H1 Start | Trekhaak | Camera | Airco | Parkeersensoren | Stoelverwarming


€ 28.700,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Koese Nieuwe-Tonge
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langeweg 30
Postcode 3244 BH
Plaats Nieuwe-Tonge
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 700217 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokoese-direct.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2023
Modelcode: M9Rg5
Referentienummer: ##3786

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 548 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.799 kg
Laadvermogen: 1.271 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Inhoud laadruimte: 6.700 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Tenaamstelling

Auto Koese is in de afgelopen 20 jaar uitgegroeid tot de specialist in Franse occasions en daarom helpen wij u graag in de zoektocht naar uw volgende Franse auto. Onze voorraad bestaat uit ruim 250 occasions, waaronder deze Renault Trafic uit 2024.

Laat u niets wijsmaken, deze Renault Trafic biedt alles wat u van een auto verlangt. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter. Verder is de Renault uitgerust met: LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten voor een slimme, comfortabele en veilige rit. Kinderfietsje niet gezien bij het inparkeren? Dat gebeurt u nooit meer. Daar zorgt de achteruitrijcamera wel voor! Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. En deze auto heeft ook cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

In de Renault Trafic heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Met de vermoeidheidsassistent bent u ook op lange ritten veilig op pad. Het systeem geeft een waarschuwing zodra het tijd is voor een pauze. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Indien u interesse heeft in deze auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie