Renault Trafic 2.0 Blue dCi 130 T30 L2H1 Red Advance

€ 27.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dCi 130 T30 L2H1 Red Advance


€ 27.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Schilstra
Contactpersoon Dhr. Schilstra
Adres Walikkers 6
Postcode 8584 WS
Plaats Hemelum
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)514 - 581821 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageschilstra.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.899 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Laat u veroveren door de charmes van deze puur Franse auto. Het gaat hier om een nieuwe auto, die uit voorraad leverbaar is. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer LED koplampen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Alle benodigde informatie helder in beeld: het digitale dashboard is een geweldige rijhulp. Altijd achter zicht, nooit meer nekkramp! De achteruitrijcamera maakt het supermakkelijk. De ingebouwde DAB-radio biedt eindeloos veel storingsvrije zenders en een uitstekende geluidskwaliteit via het audiosysteem. Door de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons bent u verlost van kabels en snoertjes. Het opladen gaat simpel door de smartphone in de speciale houder te plaatsen. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De uitrusting van deze Renault is met regensensor, cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. De veiligheidssystemen in deze auto nemen het zelfs waar als de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont, en waarschuwen dan met een duidelijk signaal. Met voorzieningen als hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Als u wilt, kunt u al snel rijden met uw nieuwe Trafic. Onze verkoopadviseurs staan klaar om u de auto te laten zien. Dan leggen ze u meteen uit welke financieringsvormen we erbij kunnen aanbieden. Tot ziens in onze showroom!

= Bedrijfsinformatie =

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie