Renault Trafic 2.0 Blue dCi 130 T30 L2H1 Advance / 2X E OP VOORRAAD / CAMERA / CRUISE /

€ 29.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dCi 130 T30 L2H1 Advance / 2X E OP VOORRAAD / CAMERA / CRUISE /


€ 29.000,-

Algemeen

Bouwjaar 19-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bie Olthof
Contactpersoon Ian Olthof
Adres Collenstaartweg 7
Postcode 7443 RM
Plaats Nijverdal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 611355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bie-olthof.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Modelcode: M9Rg5

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.778 kg
Laadvermogen: 1.292 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
CO2-uitstoot: 186 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): Geen 6 maar 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- All-in Pakket (zonder meerprijs): Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk, airco service, complete poetsbeurt.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Betreft een nieuwe Renault Trafic lengte 2 met 131 pk, direct uit voorraad leverbaar!
De kleur is donkergrijs en de bus heeft onder andere een achteruit rij camera, cruisecontrol, 4-seizoens banden etc.
Wij hebben nog 2 van deze bussen op voorraad, op = op.
De genoemde prijs is rijklaar, exclusief btw.

Deze auto wordt standaard afgeleverd met ons all-in afleverpakket:

- 6 maanden Bie Olthof garantie*;
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift;
- APK is minimaal 12 maanden geldig;
- Complete poetsbeurt;
- Minimaal een 1/4 tank brandstof;
- (Navigatie update niet inbegrepen);
- (Elektrische of Hybride auto's worden met 1 laadkabel afgeleverd, tenzij er 2 laadkabels aanwezig zijn).

Kortom; wegrijden zonder zorgen!

*Geen 6 maanden Bie Olthof maar 12 maanden BOVAG garantie voor uw auto? Dit is bij ons mogelijk door het BOVAG garantie pakket af te nemen. Dit pakket is alleen van toepassing bij auto's met een all-in pakket. Tegen een meerprijs van €500,- verlengen wij de Bie Olthof garantie van 6 naar 12 maanden BOVAG.

= Bedrijfsinformatie =

Heeft deze occasion uw interesse gewekt? Bekijk dan de volledige fotogalerij op onze website!

Bie Olthof is een universeel BOVAG autobedrijf, sinds 1988. Uw verkopers zijn Ian en Rinke, heren met beide benen op de grond. Leer ons kennen in 2 minuten door het volgende filmpje: https://www.bie-olthof.nl/video/show. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 20 medewerkers en verzorgen complete mobiliteit, van werkplaats tot verkoop en van tanken tot autowassen.

Wilt u liever uw nieuwe auto financieren? Geen probleem! Er zijn verschillende mogelijkheden die we graag met u bespreken. Tot ziens in Nijverdal! Met vriendelijke groet, Ian en Rinke!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie