Renault Trafic 2.0 Blue dCi 110 T30 L2H1 Start Inclusief Betimmering 10 x Beschikbaar

€ 27.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dCi 110 T30 L2H1 Start Inclusief Betimmering 10 x Beschikbaar


€ 27.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Werkbus B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Titaniumweg 141
Postcode 2401 ML
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 2203024 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.werkbus.nu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Modelcode: M9Rg5
Referentienummer: 413

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.799 kg
Laadvermogen: 1.271 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden

Navigatie en Achteruitrijcamera!

Renault gooit hoge ogen qua innovatie en techniek. En dat dan met het Franse gevoel voor vorm en souplesse. Drive for change. Het gaat hier om een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een openzwaaiend portier kan flink wat wind vangen, met gevaarlijke gevolgen. Dat zal niet gebeuren met de handige, ruime schuifdeur. Verder is de Renault uitgerust met: LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Voor het overzicht tijdens iedere rit is deze Renault Trafic voorzien van een gemakkelijk afleesbaar digitaal dashboard. Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. De Renault is standaard voorzien van: airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

Het rijden met deze Renault wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Deze Renault Trafic is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Ook is deze auto uitgerust met een systeem dat u waarschuwt wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Als u wilt, kunt u al snel rijden met uw nieuwe Trafic. Onze verkoopadviseurs staan klaar om u de auto te laten zien. Dan leggen ze u me

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie