Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stam Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Meijewetering 1 |
Postcode | 3543 AA |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2412512 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.924 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
NIEUW UIT VOORRAAD LEVERBAAR!
Uitdagend, innemend en een tikje exclusief, zo kun je Franse auto's het best omschrijven. Het gaat hier om een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een automatische transmissie. Passagiers stappen gemakkelijk in en uit door de schuifdeur met z'n ruime opening. Ook LED koplampen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.
Natuurlijk brengt het digitale dashboard alle ritinformatie perfect in beeld. Maar ook communicatie, navigatie en tal van andere functies zijn permanent te volgen. Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Het infotainmentaanbod is zeer uitgebreid. Ontspannen reizen doet u met behulp van het navigatiesysteem terwijl u muziek afspeelt via het audiosysteem met DAB-radio. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Ook cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur zijn aan boord.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Wordt dit uw nieuwe auto? We verwelkomen u graag om u deze Trafic te laten zien, en dan leggen we u ook uit welke financieringsvormen we erbij kunnen aanbieden.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze prijzen zijn 12 maanden BOVAG garantie en een geldige APK.
Voor € 595,- koopt u het Stam All-In pakket met daarin: Onderhoud volgens schema, nieuwe APK keuring, t
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!