Renault Trafic 170pk Automaat Dubbelcabine Extra L2

€ 38.750,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-08-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 1.147 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic 170pk Automaat Dubbelcabine Extra L2


€ 38.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-08-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 1.147 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Vreman B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Marconistraat 33
Postcode 6902 PC
Plaats Zevenaar
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)316 - 341012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovreman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2023
Modelcode: M9Rg5
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.940 kg
Laadvermogen: 1.130 kg
GVW: 3.070 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 4.300 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
CO2-uitstoot: 188 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Minimaal 6 maanden geldige APK en RDW-leges.
- Bosch Car Service Occasion Label (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema indien noodzakelijk, 12 maanden wettelijke garantie*, cleanen van interieur en exterieur, half volle tank brandstof, nieuwe APK keuring.

*= de garantie kan bestaan uit minimaal 12 maanden resterende fabrieksgarantie of uit 12 maanden Bovag garantie of uit een combinatie van beide (bijvoorbeeld nog 7 maanden resterende fabrieksgarantie aangevuld met 5 maanden Bovag garantie).
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Verwacht begin november 2024.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie