Bouwjaar | 11-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 148.191 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 148.191 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Amulet Auto's |
Contactpersoon | H.W.J. van Lokven |
Adres | Venneperweg 541A |
Postcode | 2152 CB |
Plaats | Nieuw Vennep |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54227882 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.amuletautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2016
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4999 x 1956 x 1971 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.840 kg
Max. trekgewicht: 2.740 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
Overige informatie
Bandenprofiel: 50%
Bandenprofiel achter: 60%
1e Eigenaar, Goed onderhouden, EURO 5, 11-3-2016,1.6DCI,66kw/90pk, Airco, Radio, 2x Schuifdeur
6395,- Exclusief BTW
= Bedrijfsinformatie =
Amulet Auto's B.V.
Venneperweg 541-A
2152 CB Nieuw-Vennep
06-54227882
06-14681545
AMULET AUTO'S B.V. uit Nieuw-Vennep is gespecialiseerd in Bestelwagens. Wij betrekken onze auto's voor 95% bij Merkdealers, en onze voorraad wisselt dagelijks. Export papieren maken wij ter plaatse en DIREKT, klaar terwijl u koffie drinkt. Inclusief RDW papieren en verzekering 130,- euro. Sagitta ook mogelijk.
10 KM Aus Amsterdam Schiphol Airport
Wij zijn dagelijks ( dus 7-dagen per week ) tot 22.00 uur TELEFONISCH bereikbaar:
06-54227882 of 06-14681545
Bezichtiging op AFSPRAAK.
www.amuletautos.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!