Bouwjaar | 01-06-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 157.211 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 12.790,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 157.211 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bronkhorst Auto's en Motoren |
Contactpersoon | J.C. Bronkhorst |
Adres | Beijerdstraat 9 |
Postcode | 4112 NE |
Plaats | Beusichem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 507425 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bronkhorstauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze heerlijke all-round auto verkeert in zeer goede staat. Er is slechts weinig mee gereden en is zeer goed onderhouden. Informeer naar onze uitgebreide garantie-mogelijkheden. De onderhoudshistorie is bekend en aanwezig. De BTW is verrekenbaar voor ondernemers (de prijs is exclusief 21% BTW). Bent u op zoek naar een mooie, betrouwbare en goed onderhouden automobiel, bel dan gerust voor het maken van een afspraak. Gelieve bellen ipv mailen, alvast bedankt!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!