Bouwjaar | 27-02-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 127.705 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 127.705 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | I-VANS Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijnlanderweg 1421p |
Postcode | 2153 KE |
Plaats | Nieuw Vennep |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10108314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.i-vans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2018
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 5399 x 1956 x 1967 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Overige informatie
Bandenprofiel: 60%
Bandenprofiel achter: 60%
Hierbij bieden wij een Renault Trafic Lengte 2 aan.
Met lage NAP kilometerstand.
Met oa:
Airco Navigatie EURO6
Centrale vergrendeling Skai bekleding bescherming 2x achterdeur
Elek ramen Elek spiegels 3 persoons
Kras lv deur.
Wij leveren hem af met nieuwe APK en olie verversing.
Geen afleveringskosten.
06-10108314/ Gijs de Rooij
Op afspraak altijd open.
Prijs is excl BTW / rijklaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!