Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Luxe Energy l2 h1 VOORZIEN DUBBELE SCHUIFDEUR

€ 11.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 110.967 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Luxe Energy l2 h1 VOORZIEN DUBBELE SCHUIFDEUR


€ 11.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 110.967 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Bekkum
Contactpersoon aj van bekkum
Adres Rijksweg 49a
Postcode 1906 BD
Plaats Limmen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5052001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanbekkum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.040 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

L2 H1 VOORZIEN VAN DUBBLE SCHUIFDEUR, AIRCO, NAVIGATIE,CRUISECONTROL, BIJRIJDERS BANKJE, TREKHAAK, SENSOREN ACHTER. INPERIAAL COMPLETEN BUS!!!!

Bij het ontwerpen van de Renault Trafic stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Trafic is van het bouwjaar 2016, hij heeft 110967 kilometer gelopen. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, dakdraagsysteem, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Het navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. Deze Renault is voorzien van buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Trafic samen. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie