Bouwjaar | 31-01-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 129.341 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 16.700,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 129.341 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J.G. de Kruijf B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Polderstraat 11 |
Postcode | 6666 LD |
Plaats | Heteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 4722209 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdekruif.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.040 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Kruijf Basis Pakket Bedrijfswagen (€ 395 ex BTW meerprijs):
Nieuwe APK
Vloeistoffen op peil.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): 1 maand garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak (1 maand garantie)
- Kruijf Medium Pakket Bedrijfswagen (€ 695 ex BTW meerprijs):
Nieuwe APK
Kleine onderhoudsbeurt
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Kruijf Premium Pakket Bedrijfswagen (€ 995 ex BTW meerprijs):
Nieuwe Apk
Onderhoudsbeurt volgens Schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van beurt)
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
6 maanden volledige garantie
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 6 maanden volledige garantie (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); Nieuwe APK
- Kruijf Premium Plus Bedrijfswagen (€ 1.295 ex BTW meerprijs):
Nieuwe Apk
Onderhoudsbeurt volgens Schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van beurt)
Vervanging slijtagedelen wat binnen 10.000km/1 jaar vervangen moet worden *
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
12 maanden volledige BOVAG garantie
gratis 12 maanden pechhulp Europa
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Luxe uitgevoerde Renault Trafic L2H1, reeds voorzien van lichtmetalen velgen, sidebar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!