Bouwjaar | 15-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 341.425 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 341.425 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf D. Langwerden |
Contactpersoon | Rob Langwerden |
Adres | Lankhorsterstraat 28 |
Postcode | 7234 ST |
Plaats | Wichmond |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 441621 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolangwerden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2014 - mrt. 2016
Kleur: Onbekend metallic
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.854 kg
Laadvermogen: 1.086 kg
GVW: 2.940 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
VERKOOP OP BASIS VAN MEENEEMPRIJS, GEEN GARANTIE.
= Bedrijfsinformatie =
Bij de aanschaf van een auto, gaat het niet alleen om de auto zelf. Iedereen maakt een andere afweging wat betreft service, garantie en prijs. Daarom bieden wij onze auto's zo scherp mogelijk aan voor een meeneemprijs
Om service en garantie optimaal op elkaar af te stemmen hebben wij voor u 3 afleveringspakketten samen gesteld, deze staan ook op onze website vermeld.
Voor meer informatie kunt u terecht op onze website: www.autolangwerden.nl. Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 07.30 tot 17.30 Zaterdag 09.00 tot 14.00 uur. Wij doen ons uiterste best om de advertentie van juiste informatie te voorzien, desondanks kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Tot ziens bij Autobedrijf Langwerden te Wichmond.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!