Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 DC Turbo2 Energy ,Navi,Cruise,Trekhaak

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-07-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 226.332 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 DC Turbo2 Energy ,Navi,Cruise,Trekhaak


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-07-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 226.332 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hoogsteen en Postma Auto's
Contactpersoon Afdelling verkoop
Adres Rooilijn 22
Postcode 9231 DZ
Plaats Surhuisterveen
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38817981 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hoogsteenpostma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2014 - mrt. 2016
Kleur: Onbekend

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.854 kg
Laadvermogen: 1.086 kg
GVW: 2.940 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Zeer nette goed rijdende Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 DC Turbo2
Luxe dubbel cabine met o.a arco, cruise controle, trekhaak, navigatie, enz
Onderhouds geschiedenis en 2 sleutels aanwezig
APK 02-07-2025
BTW auto dus prijs is EX BTW!
GEEN AFLEVERINGSKOSTEN !!!!!

Hij is stijlvol en comfortabel, deze Renault Trafic, en hij is ontworpen om u veilig en comfortabel te laten rijden onder alle omstandigheden. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Renault Trafic prima parkeersensoren die u een handje helpen. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Natuurlijk is deze Renault Trafic voorzien van cruise control. In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Ook buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een brug? Een schuine oprit? De hill hold control kan elke helling moeiteloos aan. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.

Neem contact op en we regelen een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

Voor een Bezoek om een auto te bezichtigen, vragen wij u vriendelijk een afspraak te maken zodat wij de auto, buiten klaar kunnen zetten voor u.

HOOGSTEEN POSTMA AUTO'S
ROOILIJN 22
9231 DZ SURHUISTERVEEN
Geen afleverkosten !!!!!
Opening tijden maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.30
Zaterdag van 09.00 to

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie