Bouwjaar | 23-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 88.932 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 16.450,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 88.932 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Kleine & Zn. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwstraat 3 |
Postcode | 6981 AH |
Plaats | Doesburg-Stad |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)313 - 472365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renaultkleine.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 1.065 kg
GVW: 2.940 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK, en RDW-leges.
- Optioneel afleverpakket 12 maanden Bovag Garantie (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Welkom in ons dealerbedrijf. Garage Kleine is opgericht in 1932 en is in 1946 Renault dealer geworden. Wij zitten gelegen in de binnenstad van Doesburg. Wij bieden van hieruit de verkoop van nieuwe en gebruikte automobielen, onderhoud, verkoop van onderdelen, Kijk voor meer informatie en ons occasion aanbod op WWW.AUTODOESBURG.NL.
Om uw ''Nieuwe'' auto zo perfect mogelijk af te kunnen leveren rekenen wij optioneel € 695,- afleveringskosten. Afleveringsbeurt volgens onderhoudsschema fabrikant, Distributie vervangen indien nodig, Nieuwe apk Keuring, 12 maanden BOVAG Garantie (max 20.000 km), Pechhulp in geheel Nederland, Officiële RDW vrijwaring voor uw inruilauto.
Prijs en uitvoeringsspecificaties voorbehouden.
Geldig voor auto's jonger dan 10 jaar en minder dan 150.000 km gereden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!