Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 DC Comfort MARGE/NAVI/PDC/CRUISE/AIRCO

€ 19.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-09-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 83.449 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 DC Comfort MARGE/NAVI/PDC/CRUISE/AIRCO


€ 19.495,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 83.449 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Scheepers B.V.
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Rooilijn 9
Postcode 9231 DZ
Plaats Surhuisterveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 366780 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoscheepers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Referentienummer: 1390m?

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.750 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

Met zijn dynamische eigenschappen belooft deze Renault Trafic u een heleboel rijplezier. Hij is ontwikkeld op een geavanceerd onderstel en biedt altijd een veilig weggedrag. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak. Het betreft een Marge bus, dus er komt geen BTW bij.

Onderweg kunt u veilig genieten van het audiosysteem en het navigatiesysteem. Want in deze Renault bedient u ze vanaf het stuurwiel. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Bijzonder prettige optie is de keyless entry. De sensor herkent uw aanwezigheid en de auto gaat van het slot. Deze auto heeft airconditioning aan boord. Deze auto is voorzien van buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

In de Renault Trafic heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De hellingproef is verleden tijd. De hill hold control zorgt voor volmaakte stilstand op ieder aflopend wegdeel. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept.

Bent u nieuwsgierig naar deze Renault Trafic? Laat het ons dan snel weten.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Auto Scheepers. Ons bedrijf is gevestigd in Surhuisterveen, een gezellig pittoresk dorp in de provincie Friesland. Naast een gedegen werkplaats hebben we altijd een ruim aanbod van minimaal 100 gebruikte kwaliteitsoccasions. Iedere occasion wordt standaard gereinigd, gepoetst en aangeboden met een geldige, of anders nieuwe APK. Tevens is iedere occasion voorzien van de Nationale Autopas (of anders vermeld). Daarnaast hebben wij verschillende mogelijkheden om uw auto te financieren, verzekeren en bieden wij verschillende zekerheidspakketten aan, vraag hiervoor n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie