Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort Energy | NL-auto | 1e eigenaar | 2X schuifd. | Navi

€ 16.250,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 95.995 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort Energy | NL-auto | 1e eigenaar | 2X schuifd. | Navi


€ 16.250,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 95.995 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zeeland Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Poort 22
Postcode 4411 PA
Plaats Rilland
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 405610 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zeelandbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.040 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Een occasion om van te dromen. Deze Renault Trafic brengt behalve een pittige motor en een vriendelijke kilometerstand ook de nodige extra's mee. De auto is van het bouwjaar 2018 en is van de eerste eigenaar. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. De uitrusting van deze Renault is met buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten.

Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze auto. Interesse voor deze Renault Trafic? Kom 'm dan van dichtbij bekijken. We maken graag een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Zeeland Bedrijfswagens
De bedrijfswagenspecialist in de Regio Zuidwest Nederland

Op zoek naar een gebruikte bedrijfsauto? Bij Zeeland Bedrijfswagens bent u op het juiste adres. Uw auto leasen, ook dit is geen probleem, kijk op onze website, en bereken zeer eenvoudig uw leaseprijs. www.zeelandbedrijfswagens.nl. Ook starters kunnen wij in de meeste gevallen zonder aanbetaling een financial lease voorstel bieden.

Wij bieden u gebruikte bedrijfswagens van recente bouwjaren tegen scherpe prijzen. Iedere auto wordt afgeleverd volgens onze hoge standaarden. Tevens kunt u kiezen voor meerdere gar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie