Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2-LANG Turbo2 ENERGY MARGE BUS DUBBEL CABINE

€ 14.240,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 189.400 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2-LANG Turbo2 ENERGY MARGE BUS DUBBEL CABINE


€ 14.240,-

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 189.400 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autostunter Woerden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonweg 14
Postcode 3442 AC
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43175827 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.854 kg
Laadvermogen: 1.086 kg
GVW: 2.940 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

RENAULT TRAFIC 1.6 DCi 140PK 2016 TURBO 2 ENERGY Comfort L2H1 DUBBEL CABINE 5 PERSOONS NAVI LUXE

LET OP!! MARGE BUS!! GEEN EXTRA 21% BTW!! BTW VRIJ!!
LET OP!! ZEER GOED ONDERHOUDEN
LET OP!! NETTE BUS NIET AFGETRAPT OF UITGELEEFD!!
LET OP!! GEEN RIJKLAAR KOSTEN!
LET OP!! FINANCIERING MOGELIJK!

De bus Start schakelt koppelt stuurt en remt uitstekend!!
Betreft de 140 PK Variant fabriek af!! dus niet een 95 pk uitvoering dat getuned is..
De bus is absoluut niet gebruikt door een bouwvakker of stucadoor.
Altijd gebruikt voor prive gebruik, daarom is de btw betaald en is vrijgesteld van 21% btw bij verkoop.

Recent een onderhoud beurt gehad van 850 euro.
Nieuwe Banden + Uitlijn/balancering
Nieuwe APK
Nieuwe onderhoud beurt
Nieuwe Fusee kogel
Volledig nagelopen engecontroleerd.

4 X Goed en diep geprofileerde banden rondom
Banden voor 99% NIEUW Goed en diep geprofileerd
Banden achter 99% NIEUW Goed en diep geprofileerd.

RENAULT TRAFIC 1.6 DCi 2016 140PK TURBO 2 ENERGY Comfort L2H1 DUBBEL CABINE 5 PERSOONS NAVI LUXE

Kilometerstand: 189.124 km NAP CERTIFICAAT AANWEZIG
Versnellingtype: Handgeschakeld 6 BAK
Bouwjaar: Eind 2016
Brandstof: Diesel
Cylinderinhoud: 1598cc
Vermogen: 103 kW 140 pk
BTW/Marge: MARGE BUS! geen btw
APK: 18-05-2025

Optielijst:

o 2e EIGENAAR!
o RENAULT TRAFIC COMFORT 1.6 DCI 140PK T29 ENERGY 2. TURBO
o L2 LANGE UITVOERING
o DUBBEL CABINE 5 PERSOONS UITVOERING!!
o MARGE BUS!! GEEN 21% BTW
o ZEER GOED ONDERHOUDEN
o CRUISE CONTROL
o AIRCO
o TREKHAAK
o NAVIGATIE FABRIEK AF
o MULTIMEDIA PLAYER
o USB BLEUTOOTH AUX RADIO FABRIEKSAF
o SCHUIF DEUR
o VOL ELEKTRISCHE PAKKET
o Elektrische ramen
o Elektrische spiegels
o 2 X Originele sleutels
o ZIJ SCHUIFDEUR
o Centrale deurvergrendeling op afstand bediend
o Stuurbekrachtiging
o Board computer in dashboard
o Audio stuur bediend
o Alle Boekjes aanwezig
o 3e REMLICHT
o AIRBAGS
o Achter wisser + sproeier
o Centrale deurvergrendeling
o Veiligheidsgordels achter
o Hoofdsteunen achter
o Gordelspanners
o Buitenspiegels in carrosserie kleur
o Derde remlicht
o in delen neerklapbare achterbanken
o Toerenteller
o Halogeen koplampen
o Buitenspiegels verstelbaar.
o Stoelen in hoogte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie