Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 Comfort NAVI-FULLMAP | AIRCO | CRUISE | 3-PERS | PDC

€ 6.845,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-08-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 298.098 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 Comfort NAVI-FULLMAP | AIRCO | CRUISE | 3-PERS | PDC


€ 6.845,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 298.098 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Cabine: enkel
Referentienummer: 10030212011021

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 2.960 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Stijlvolle vormgeving en comfortabele luxe, dat is de aantrekkingskracht van een Franse auto. De auto is van het bouwjaar 2017 en is van de eerste eigenaar. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook bij een wat krappere parkeerplek stappen passagiers gemakkelijk in en uit via de schuifdeur. Verder is de Renault uitgerust met: verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Met de audiobediening op het stuur bedient u het audiosysteem zonder uw ogen van de weg te halen. Deze auto kent elke bestemming als z?n broekzak, dankzij het met navigatiepakket. In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! De Renault is standaard voorzien van: verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.

In de Renault Trafic heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.

Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

Voertuig- en merk specifieke opties (AutoVIN) :
1598ccm 70kw,
205/65 r16c 8pr,
Airconditioning,
Velgen 6 j x 16,
Wielplaat 16 inch,
2-lagen metallic,
Armleuning bestuurderstoel,
Bank multifunctioneel,
Bestelwagen,
Buitenspiegel elektrisch verwarmd,
Cruisecontrole begrensd,
Fabriek s,
Laaddeur achterzijde met 180 ruit,
Laadvermogen verhoogd,
Normaal dak,
Parkeerhulp achterzijde,
Raambediening voor met impuls gever,
Schuifdeur rechts,
Tussenwand met ruit,
Uitvoering harm 01,
Uitvoering san913,
Uitvoering stof,
Uitvoeringscode e1,
Va 05/2017,
Wielbasis 3098mm,
Wisselbak 6-versnelling,

= Bedrijfsinformatie =

WILT U FINANCIEREN ? Voo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie