Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 Comfort Energy | Navigatie | Airco | Trekhaak | Parkeersensoren | 3 Zitplaatsen | Cruise control | Electrische ramen

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 147.231 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 Comfort Energy | Navigatie | Airco | Trekhaak | Parkeersensoren | 3 Zitplaatsen | Cruise control | Electrische ramen


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 147.231 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haaima Hylkema Leeuwarden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leo Twijnstrastraat 2
Postcode 8923 EL
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2666255 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haaimahylkema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 500 x 196 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.658 kg
Laadvermogen: 1.262 kg
GVW: 2.920 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole
- Bedrijfswagen Pack (€ 995 ex BTW meerprijs):
Bedrijfsauto's 2 jaar en ouder
- Onderhoudsbeurt conform schema
- 6 maanden Bovag garantie
- Nieuwe APK (indien nodig)
- Poetsen van de auto ( auto wordt - Gereconditioneerd en gedesinfecteerd )
- Vervangend vervoer**
- 100 punten kwaliteitscontrole
- Navigatie-update (Citroën, Peugeot, Opel, Suzuki, Fiat & Jeep)
24-7 Pechhulp (Citroën, Opel, Peugeot en Suzuki)
NAP gegarandeerd
Mogelijkheid aflevering aan huis
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (6 maanden)

Laat u veroveren door de charmes van deze puur Franse auto. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Deze Renault is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. De Renault is standaard voorzien van: buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem.

Wilt u deze auto zelf ervaren? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

Autobedrijf Haaima Hylkema is al decennia lang het vertrouwde adres in Friesland en de Noordoostpolder als het gaat om mobiliteit in de breedste zin van het woord!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie