Bouwjaar | 21-11-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 186.753 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 6.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-11-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 186.753 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brom Auto's |
Contactpersoon | P. van den Brom |
Adres | Tilbury 10 |
Postcode | 3897 AC |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5220820 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdbromautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 2.900 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!Kettingmotor dus geen D-riem.
Gunstige Financieel lease mogelijk ook voor starters! jaarcijfers hierbij niet nodig!!
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Renault Trafic. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels zijn aan boord.
Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Het navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. Met verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control.
Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
Met nationale autopas, Inruil en financiering mogelijk. Altijd 80 occasions op voorraad. Wij zijn gespecialiseerd in alle type occasions tot de prijsklasse van 20.000 Euro.
Al onze occasions worden technisch rijklaar gemaakt in onze eigen professionele werkplaats.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!