Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 3 zits

€ 13.750,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-05-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 81.133 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 3 zits


€ 13.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-05-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 81.133 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Reijm Bestelauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuidplasweg 1
Postcode 2914 LK
Plaats Nieuwerkerk A/d Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 313777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.reijmbestelautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.235 kg
GVW: 2.960 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

De auto is ook op Financial leasebasis te koop. De aanbetaling bedraagt € 0 euro, het maandbedrag bedraagt € 267euro, de looptijd 60 maanden en het slottermijn € 2500 euro. Het maandbedrag kan naar beneden gesteld worden door een aanbetaling of door inruil van uw huidige auto. De bedragen worden naar u wens aangepast.
Voor een vrijblijvende aanvraag ontvangen wij graag de volgende gegevens, uw: KvK-nummer, rijbewijsnummer, bankrekeningnummer en geboortedatum.
Let op: de BTW 21% wordt niet mee gefinancierd. Uw aanvraag is onder voorbehoud van acceptatie van de financieringsmaatschappij.
Let op: Dit is een rekenvoorbeeld

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie