Bouwjaar | 22-08-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 216.333 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
€ 8.995,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 216.333 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J.F. de Bruijn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kortenhoevendjik 9 |
Postcode | 4128 CV |
Plaats | Lexmond |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)347 - 700212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdebruijn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.075 kg
GVW: 2.800 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Luxe
Rijdt en schakelt goed.
Met bedrijfswagen inrichting.
Onderhoud recent uitgevoerd bij 213582km inclusief nieuwe remblokken voorzijde
Bij Autobedrijf de Bruijn kunt u er vanuit gaan dat iedere auto grondig door ons is geïnspecteerd. Indien gewenst kunt u dit uitbreiden met diversen zekerheidspakketten, of coulanceregeling.
Uw auto inruilen? stuur een E-mail of WhatsApp met foto's en gegevens van uw auto
Of rijdt even langs zo kunnen wij uw auto zien en eventueel keuren op technische mankementen voor de beste inruilprijs
Voor meer informatie of foto's neem gerust contact met ons op
Dit kan via email of telefoon
Info@autobedrijfdebruijn.nl
Floris: 06-43173315
Dinsdag en Donderdag van 08:00 tot 22:00 open, Andere werkdagen tot 17:00 of op afspraak.
Gelieve alvorens te bellen voor beschikbaarheid
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf de Bruijn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!