Bouwjaar | 28-02-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 149.771 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 12.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 149.771 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf vd Biggelaar BV |
Contactpersoon | Dennis |
Adres | Heuvel 61 |
Postcode | 5421 CM |
Plaats | Gemert |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 361607 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.674 kg
Laadvermogen: 1.075 kg
GVW: 2.780 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Autobedrijf Van den Biggelaar is al jaren lang actief in de verkoop van bedrijfswagens. U kunt hier zowel als particulier of als bedrijf terecht voor diverse merken van bijvoorbeeld, Ford, Renault, Peugeot, Citroën, Fiat, Opel ,Volkswagen tot aan een Mercedes Benz voor zowel enkelcabine als dubbelcabine. Door onze snel wisselende voorraad is het dus ook voor u zeer interessant om regelmatig een bezoekje aan onze website te brengen of onze website gewoon op te slaan onder uw favorieten. Door de scherpe inkoop bij Autobedrijf van den Biggelaar zijn ook de verkoop prijzen zeer aantrekkelijk voor iedereen die een grijskenteken auto zoekt.
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Van den Biggelaar
Heuvel 61
5421 CM Gemert
Tel : 0492-361607
Fax : 0492-363975
Geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 - 17.00 uur
en zaterdag van 09.00 - 13.00 uur.
mail: autobiggelaar@planet.nl
http://www.biggelaarbedrijfswagens.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!