![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-05-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.211 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 20.499,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.211 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kubika Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg naar Zwartberg 83t |
Postcode | 3530 |
Plaats | Houthalen-Helchteren |
Land | België |
GSM | +32 (0) 89 93 10 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | kubika-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Couleur intrieure: gris
Consommation moyenne de carburant: 5,2 l/100km
Dommages: aucun
Renault Trafic 1.6 dCi Manueel Diesel 125pk
LICHTE VRACHT 6 Zitplaatsen Schuifdeur
BTW Wagen, Prijs is inclusief 21% btw
Goed onderhouden.
Wagen bevindt zich in Nette staat.
Wagen wordt onderhoudsvrij geleverd.
Eerste inschrijving: 05/2019
Kilometerstand: 117.211 km
Kleur: Zwart
1598cc Diesel Manueel
92KW/ 125PK
Euro 6b
NEDC: 159 g/km
WLTP: n.v.t.
! Absolute top toestand !
Deze wagen wordt keuringsvrij afgeleverd met detailverslag (80 controlepunten
+ Car-Pass gewaarborgde kilometerstand) + 12 MAANDEN WETTELIJKE GARANTIE !
*Isofix
*Schuifdeur
*Achteruitrijcamera
*Parkeersensoren achteraan
*Aluminium velgen
*elektrische achteruitkijkspiegels
*Airconditioning
*Cruise Control
*Elektrische ramen
*6 zitplaatsen
*Multimediasysteem
*Navigatiesysteem
*LED Verlichting
*Radio/Cd/Aux
*Airbags
*2 sleutels
*Boordcomputer
*Elek.ruiten
*Elek.spiegels
*Mistlampen
*isofix
*enz...
Wordt geleverd met:
-1jaar Wettelijke garantie
-Gekeurd voor verkoop met Car-pass(inschrijfklaar)
-Onderhoudsvrij gedurende 6 maanden / 15.000 km
-Levering aan huis mogelijk tot 100km 150 boven 100km bespreekbaar
-Overname van uw wagen mogelijk + Testrit mogelijk
-Info of afspraak tel : 0485143679
-Op afspraak, ook open op Zon en Feestdagen.
-Weg naar zwartberg 83 Houthalen
-Typfouten en vergissingen Voorbehouden-
mvg,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
![Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10265/renault-trafic-e-tech-l2h1.jpg)
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!