Renault Trafic 1.6 dCi 95 T29 L2H1 DC Comfort Trekhaak, Navigatie, Cruise,

€ 21.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 98.078 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi 95 T29 L2H1 DC Comfort Trekhaak, Navigatie, Cruise,


€ 21.995,-

Algemeen

Bouwjaar 24-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 98.078 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Siero
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Walstraat 6
Postcode 8317 AP
Plaats Kraggenburg
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 252744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autosiero.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - mei 2020

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.878 kg
Laadvermogen: 1.142 kg
GVW: 3.020 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

= Bedrijfsinformatie =

Vind jij het ook altijd zo jammer wanneer een occasion in het echt niet zo mooi is als op de foto? Wij ook. Daarom kopen wij bij Auto Siero alléén auto's in die voldoen aan onze kritische checklist. Door onze jarenlange samenwerking met leveranciers in Nederland, Duitsland en België kunnen wij voor jou, de beste auto's selecteren.

Auto Siero kan daarom een ruime keuze uit lagere kilometerstanden én luxere uitvoeringen bieden en bij iedere occasion een uitgebreide servicehistorie leveren.

Daarnaast hebben wij als inkooppartner de mogelijkheid om auto's te laten keuren en zo nodig direct te repareren/ vernieuwen op kosten van de leverancier.
Op deze manier kunnen wij garanderen dat de voor jou bestemde auto betrouwbaar en in top conditie is.

Wij laten je graag kennis maken met onze auto's tijdens een uitgebreide proefrit. En wil je een auto inruilen bij ons? Dan maken wij graag een passend voorstel voor jou.

Auto Siero. Duidelijk en transparant sinds 1988.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie