Bouwjaar | 06-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 112.681 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 12.945,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 112.681 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Veldhuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tiendijkenseweg 11 |
Postcode | 7395 PE |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30492593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoveldhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 500 x 196 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.690 kg
Laadvermogen: 1.255 kg
GVW: 2.945 kg
Functioneel
Inhoud laadruimte: 5.800 l
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6c
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Garantie
Garantie: 1 maand
Garantie: 5.000 km
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket: 3 Maanden Garantie op motor en versnellingsbak
Dit afleverpakket bevat: GARANTIE (1 maand garantie, 5.000 km garantie); Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u ons altijd bereiken op onderstaand telefoonnummer.
Belt u alstublieft altijd voor vertrek om teleurstelling te voorkomen!
Auto Veldhuis
Tiendijkenseweg 11
7395 PE Teuge
Tel: 06-30492593
E-mail: info@autoveldhuis.nl
De optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is contact op te nemen voor opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beinvloeden. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!