Bouwjaar | 01-11-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 39.252 km |
Deuren | 6 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 39.252 km |
Deuren | 6 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wagenaar |
Contactpersoon | Douwe Wagenaar |
Adres | De Gilden 4 |
Postcode | 9247 CX |
Plaats | Ureterp |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 302190 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 10639657 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.devolkswagenspecialist.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bent u op zoek naar een mooie en betrouwbare bedrijfswagen? Dan is deze RENAULT TRAFIC 1.6 DCI 92KW L2 H1 met 2X SCHUIFDEUR in de kleur WIT de perfecte keuze voor u. Met een bouwjaar van 2018 en een unieke kilometerstand van slechts 39252 kilometer, is deze auto in zeer mooie staat en klaar om de weg op te gaan. De RENAULT TRAFIC is uitgerust met 2x schuifdeur, wat zorgt voor gemakkelijke toegang tot de laadruimte. Hierdoor kunt u moeiteloos goederen laden en lossen, waardoor u efficiÃ"nt kunt werken. De handgeschakelde transmissie zorgt voor een soepele en sportieve rijervaring, terwijl de krachtige 1.6 DCI motor garant staat voor voldoende vermogen. Deze RENAULT TRAFIC is in uitstekende staat en is voorzien van alle comfort en gemakken die u nodig heeft. Of u nu gebruik maakt van de auto voor lange afstanden of voor dagelijks woon-werkverkeer, u zult genieten van het comfortabele interieur en de praktische indeling. Dankzij de margeregeling is deze auto exclusief BTW, wat betekent dat u als zakelijke klant kunt profiteren van aantrekkelijke fiscale voordelen. Deze RENAULT TRAFIC is de ideale keuze voor ondernemers die op zoek zijn naar een betrouwbare bedrijfswagen die klaar is voor elke klus. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over deze RENAULT TRAFIC. Wij staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en u te voorzien van alle benodigde informatie. We kijken ernaar uit om u van dienst te zijn en u te helpen om de perfecte bedrijfswagen te vinden die aansluit bij uw wensen en behoeften.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!