Renault Trafic 1.6 dCi 146PK L2 DC Luxe Energy ------

€ 21.750,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 67.754 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi 146PK L2 DC Luxe Energy ------


€ 21.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 67.754 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Flier
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderzeestraatweg Oost 91B
Postcode 8081 LB
Plaats Elburg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)525 - 682299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.flier-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 1.065 kg
GVW: 2.950 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Betreft een erg mooie en goed onderhouden en bijgehouden Renault Trafic 146PK Dubbel Cabine welke afkomstig is van de eerste eigenaar.
Doordat deze origineel Nederlands geleverde Trafic over het 'Luxe Energy' pakket beschikt, is er werkelijk géén optie welke achterwege gelaten is.
Zo beschikt deze bus onder ander over: Navigatie, Dubbele Schuifdeur, Achterdeuren met Ramen en Ruitenwissers, Luxe Dubbel Cabine, Trekhaak, Achteruitrijcamera, Achteruitrijsensoren, Ledverlichting in de Dubbele Cabine, Climate Control, etc.
Uiteraard is alle documentatie aanwezig, denk hierbij aan: Instructieboekje, Handleiding, Onderhoudsboekje en de kloppende Nationale Auto Pas.
Afleverpakket mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Telefoon: 0525682299
WhatsApp mogelijk op: 0622479576 of 0653115818
Op onze internetsite www.flier-auto.nl vindt u meer foto's van deze auto.
Informeer naar de beschikbaarheid van deze auto!
Inruil van uw auto is mogelijk. Ook kunt u deze auto bij ons financieren en verzekeren.
Wij leveren de auto's met een Afleverpakket, Beurt, NAP certificaat en nieuwe APK. Garantie in overleg.

Automobielbedrijf Flier is een universeel en full service autobedrijf, wij zijn inmiddels meer dan 20 jaar werkzaam binnen de automotive branche en hebben een bekende en vertrouwde naam gekregen in Elburg en omstreken.
U kunt bij ons terecht voor jong gebruikte occasions, bedrijfswagens en klassiekers. Wij beschikken over een moderne en goed uitgeruste werkplaats. Hier verrichten wij onderhoud en diagnosticeren wij alle merken personen auto's en bedrijfswagens. Het stellen van diagnose gebeurd met daarvoor gespecialiseerde en gecertificeerde apparatuur.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie