Bouwjaar | 08-02-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 168.600 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 168.600 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rob v/d Heuvel Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | bedrijvenweg 16 |
Postcode | 5272 PB |
Plaats | Sint-Michielsgestel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53147319 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.robvdheuvelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.960 kg
Laadvermogen: 1.040 kg
GVW: 3.020 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 9
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Kom langs voor de beste deal in Nederland! U doet altijd een goede zaak met Rob v/d Heuvel Auto's. Wij bieden u continu een sterk wisselende voorraad.
Inruil, Verzekering en Financiering mogelijk
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Rob van den Heuvel of Bowdy van den Heuvel, of breng een bezoek aan onze showroom.
Telefoon: 06-53147319 / 06-40994248 (Ook bereikbaar via Whatsapp) of E-mail: rob.vdheuvelautos@gmail.com Website: www.robvdheuvelautos.nl
Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Rob v/d Heuvel Auto's
Bedrijvenweg 16
5272PB Sint-Michielsgestel
Tel: 0653147319
E-mail: rob.vdheuvelautos@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!