Renault Trafic 1.6 dCi 120 T27 L1H1 Comfort , NL-Auto, 100% dlr onderhouden, Trekhaak, Imperiaal, Navigatie, Airco, Cruise Control, Parkeersensoren, BT-Telefoonfunct

€ 13.250,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 94.192 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi 120 T27 L1H1 Comfort , NL-Auto, 100% dlr onderhouden, Trekhaak, Imperiaal, Navigatie, Airco, Cruise Control, Parkeersensoren, BT-Telefoonfunct


€ 13.250,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 94.192 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Lochem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kwinkweerd 20
Postcode 7241 CW
Plaats Lochem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)573 - 252471 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 500 x 196 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.800 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technisch inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Renault Trafic heeft 94192 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger. Tot de uitrusting behoren ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Trafic samen.

Is dit de auto die u zoekt? Neem snel contact met ons op, dan kunt u hem binnenkort zelf bekijken.



Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor bezichtiging maken, bel dan met Bochane Lochem afdeling verkoop en vraag naar één van de verkoopadviseurs of stuur een e-mailbericht naar bochane-lochem@bochane.nl. 

  

Autobedrijf  Bochane Lochem behoort tot de in de regio welbekende Bochane Groep.  Bochane Lochem is officieel dealer van RENAULT en DACIA. Er staat voor ieder merk een vakkundig team klaar voor u! Dat b

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie