Bouwjaar | 05-09-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 157.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 6.890,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-09-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 157.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Kok Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Peel 8 |
Postcode | 4264 KK |
Plaats | Veen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53169983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dekokautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.723 kg
Laadvermogen: 1.207 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Te Koop:
VK-667-D
Renault: 115 DCI
Bouwjaar: 05-09-2014
KM-stand: 157.500
Chassis nummer: VF1FLB1B8EY766988
Opvallende opties:
Apple Car Play
Navigatie
Airco
DAB Radio
Parkeersensoren Achter
Multifunctioneel stuurwiel
Elektrische verstelbare en verwarmde buitenspiegels
Elektrische ramen
Cruise control
Dak Dragers
Side Bars Etc etc........
2 sleutels aanwezig.
PRIJS IS EX BTW
Al onze auto's worden grondig gepoetst zowel van binnen als van buiten.
Inruil is mogelijk.
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.
Bel voor meer informatie of een proefrit: 06-53169983
Wij zijn niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor eventuele fouten in de advertentie en er kunnen dus ook geen rechten aan ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!